Norton Secured Seal to najlepiej rozpoznawalny znak zaufania w Internecie
Symantec łączy marki VeriSign i Norton, aby skuteczniej informować o bezpiecznych witrynach internetowych
Warszawa, 26 kwietnia 2012 r. ― Firma Symantec Corp. (NASDAQ: SYMC) poinformowała o połączeniu symbolu VeriSign z marką Norton w celu stworzenia najlepiej rozpoznawalnego znaku zaufania w internecie — Norton™ Secured Seal. Będzie on wyświetlany ponad pół miliarda razy dziennie na stronach internetowych w 170 krajach. Znak Norton Secured Seal daje konsumentom i firmom gwarancję, że witryna jest bezpieczna i godna zaufania.
W wyniku połączenia elementów dwóch silnych marek - Symantec i Norton – powstała najbardziej zaufana globalna marka dla ochrony informacji i tożsamości w sieci. Od czasu przejęcia VeriSign Authentication Services firma Symantec rozwinęła działalność w dziedzinie uwierzytelniania, integrując rygorystyczne zabezpieczenia witryn internetowych z technologiami chroniącymi przed złośliwym oprogramowaniem. Jako największy na świecie i najbardziej zaufany dostawca certyfikatów Security Sockets Layer (SSL), firma oferuje kompleksowe rozwiązania do zabezpieczania witryn internetowych.
„Pieczęć zaufania” ma wymierny wpływ na wyniki finansowe witryn internetowych, ich reputację i relacje z klientami
Klienci biznesowi cenią znak Norton Secured Seal, który gwarantuje poczucie bezpieczeństwa użytkownikom witryny i jednocześnie zwiększa jej widoczność. Znak może przyciągnąć nowych klientów, od których zależy sukces witryny. Przekłada się to na większy ruch, większą ilość kliknięć i wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Z internetowych badań konsumentów przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych[1] wynika, że rozpoznawalność znaku Norton Secured Seal jest wysoka.
- 94 proc. konsumentów jest skłonnych kontynuować zakupy w sieci, kiedy widzą znak Norton™ Secured Seal podczas procesu składania zamówienia; więcej niż w przypadku innych znaków (lub ich braku).
- 77 proc. rozpoznaje znak Norton™ Secured Seal; więcej niż w przypadku konkurencyjnych znaków.
- 65 proc. badanych uważa, że witryna wyświetlająca znak Norton™ Secured Seal jest „bezpieczna i nie grozi infekcją wirusową”; więcej niż w przypadku innych internetowych „pieczęci zaufania”.
- 90 proc. respondentów oświadczyło, że nie kontynuowałoby transakcji, gdyby zobaczyli stronę przeglądarki z ostrzeżeniem o braku zabezpieczonego połączenia.
Ochrona informacji klientów i podtrzymywanie ich zaufania to podstawa działalności firmy Symantec. Znak Norton Secured Seal zapewnia firmom dodatkową gwarancję, że informacje o ich klientach oraz transakcjach będą chronione na każdym etapie interakcji online.
Norton pomaga konsumentom bezpiecznie korzystać z sieci
- Konsumenckie produkty firmy Symantec znane pod marką Norton są używane przez ponad 150 mln osób na całym świecie, są również dołączane do ponad 60 proc. konsumenckich komputerów PC z systemem Windows.
- Znak Norton Secured Seal jest już znany użytkownikom Norton Safe Web, usługi klasyfikacji witryn internetowych, która ułatwia klientom odróżnienie stron bezpiecznych od ryzykownych. Ponadto usługa Norton Safe Search wykorzystuje technologię Safe Web, aby zaoferować użytkownikom wizualną klasyfikację witryn w wynikach wyszukiwania, zanim jeszcze odwiedzą witrynę.
- Dla konsumenta znak Norton Secured Seal jest gwarancją, że na danej stronie WWW można bezpiecznie komunikować się, przeprowadzać transakcje i wymieniać informacje.
Dostępność
Aby zaoferować użytkownikom wizualną reprezentację dwóch najbardziej zaufanych marek w dziedzinie bezpieczeństwa online, Symantec rozpoczął automatyczne zastępowanie znaków VeriSign znakiem Norton™ Secured Seal w witrynach internetowych na całym świecie. Proces ten rozpoczął się 17 kwietnia 2012 r. i zajmie dwa tygodnie. Firmy, które same udostępniają znak VeriSign w swoich witrynach, będą musiały ręcznie zastąpić go znakiem Norton Secured Seal. Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://bit.ly/I7UkrB.
Symantec uwzględnia potrzeby konsumentów i klientów biznesowych związane z informacjami w postaci cyfrowej. Tylko Symantec może zaoferować technologie i innowacje, które chronią najszerszą gamę klientów, od dużych przedsiębiorstw do małych i średnich firm oraz konsumentów.
„Od czasu przejęcia VeriSign Authentication firma Symantec rozszerza podstawowy fundament SSL, aby zaoferować najbardziej kompleksowy zbiór produktów zabezpieczających — powiedział Fran Rosch, wiceprezes działu Identity and Authentication, Symantec. — Nasze rozwiązania do zabezpieczania witryn internetowych wzmacniają ochronę danych i informacji w sieci. Znak Norton Secured Seal pomaga firmom wzbudzić poczucie zaufania i pewności siebie w użytkownikach ich witryn internetowych”.
„Połączenie marek Symantec i Norton pozwoliły na stworzenie najbardziej zaufanej globalnej marki ochrony informacji i tożsamości w sieci. Norton zawsze dąży do tego, aby pomóc konsumentom w ochronie wszystkich aspektów cyfrowego życia — powiedziała Sally Jenkins, wiceprezes w dziale Consumer Worldwide Marketing, Symantec. — Znak Norton Secured Seal jest wspierany przez zaufaną markę Norton i pozwala konsumentom przeglądać strony, kupować oraz udzielać się towarzysko w sieci z pełnym przekonaniem, że ich informacje osobiste są bezpieczne”.
„W miarę, jak zwiększa się ilość dostępnej treści i liczba zagrożeń, klienci coraz częściej szukają potwierdzenia, że witryna internetowa jest autentyczna i bezpieczna — powiedział Christian Christiansen, wiceprezes programu Security Products and Services w IDC. — Aby spełnić to wymaganie klientów, firmy muszą zapewnić klientom gwarancję rzetelności. Norton Secured Seal jest dla konsumentów w Internecie ważnym i rozpoznawalnym znakiem zaufania, za którym stoją rozwiązania uwierzytelniające i zabezpieczające firmy Symantec”.
Norton Secured Seal skutecznie wzbudza zaufanie konsumentów, co potwierdzają duże przedsiębiorstwa, małe i średnie firmy oraz indywidualni biznesmeni. Pierwsi klienci z sektora małych i średnich firm przeprowadzili testy A/B porównujące dwa znaki zaufania i przekonali się, że Norton Secured Seal był faworyzowany i rozpoznawany przez odwiedzających ich witryny.
„Norton Secured Seal rzeczywiście zapewnia ten dodatkowy poziom zaufania, którego szukają klienci podczas robienia zakupów w Internecie — powiedział Ryan Hansen, właściciel firmy Timeless Wrought Iron. — To, co zapewnia nam Norton, w tym bezpieczeństwo, SSL i znak zaufania, przynosi naprawdę duże korzyści”.
„Symantec to marka, która jest dla mnie synonimem bezpieczeństwa i nowoczesnej technologii — powiedział Grant Szalay, współzałożyciel i dyrektor generalny Payment Systems Group. — Jesteśmy pewni, że znak Norton Secured Seal będzie symbolem zaufania i bezpieczeństwa naszej witryny”.
Multimedia
Zasoby
- Informacje o znaku Symantec Norton Secured Seal
- Arkusz danych na temat znaku Norton Secured Seal
- Norton Secured Seal – pytania i odpowiedzi
- Wpis na blogu: Power of the Checkmark: Trust the Norton Secured Seal, Fran Rosch
O produktach marki Norton
Norton chroni to, co najważniejsze dla użytkowników, we wszystkich aspektach ich cyfrowego życia. Norton oferuje szereg rozwiązań technologicznych, zapewniających bezpieczeństwo przy korzystaniu z komputera PC i urządzeń mobilnych, a także pomoc techniczną i backup danych online. Polub Norton na Facebooku: http://www.facebook.com/norton.
O firmie Symantec
Firma Symantec jest światowym liderem w zakresie zabezpieczeń, zarządzania systemami pamięci masowych, które pomagają firmom i klientom indywidualnym w bezpieczny sposób zarządzać danymi. Nasze oprogramowanie i usługi chronią przed większą ilością zagrożeń, w większej liczbie punktów, bardziej kompleksowo i efektywnie – niezależnie od miejsca lub sposobu wykorzystywania informacji. Więcej informacji na stronie www.symantec.com.
###
UWAGA DLA WYDAWCÓW: Dodatkowe informacje na temat firmy Symantec Corporation i jej produktów można znaleźć w internetowym centrum prasowym firmy Symantec pod adresem http://www.symantec.com/news.
Symantec, logo Symantec i Norton są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Symantec Corporation lub jej spółek zależnych w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. Inne nazwy mogą być znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.
Oświadczenia dotyczące przyszłości: Wszelkie wybiegające w przyszłość informacje o planach dotyczących produktów mają charakter informacji wstępnych, a wszelkie daty wprowadzenia produktów na rynek w przyszłości należy traktować jako niepewne i mogące ulec zmianie. Wszelkie przyszłe wersje produktów lub planowane modyfikacje ich funkcjonalności lub cech są uzależnione od analiz prowadzanych nieprzerwanie przez firmę Symantec. Mogą one nie zostać wprowadzone na rynek, a informacji na ich temat nie należy traktować, jako zobowiązania ze strony firmy Symantec w tym zakresie. Nie należy też opierać na nich decyzji o zakupie.
[1] Badania konsumentów ze Stanów Zjednoczonych przeprowadzone przez Synovate na zlecenie firmy Symantec. Styczeń 2011 r.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/norton-secured-seal-zastepuje-znak-verisign