Norton Secured Seal zastępuje znak VeriSign

Norton Secured Seal to najlepiej rozpoznawalny znak zaufania w Internecie

Symantec łączy marki VeriSign i Norton, aby skuteczniej informować o bezpiecznych witrynach internetowych

Warszawa, 26 kwietnia 2012 r. Firma Symantec Corp. (NASDAQ: SYMC) poinformowała o połączeniu symbolu VeriSign z marką Norton w celu stworzenia najlepiej rozpoznawalnego znaku zaufania w internecie — Norton™ Secured Seal.  Będzie on wyświetlany ponad pół miliarda razy dziennie na stronach internetowych w 170 krajach. Znak Norton Secured Seal daje konsumentom i firmom gwarancję, że witryna jest bezpieczna i godna zaufania.

W wyniku połączenia elementów dwóch silnych marek - Symantec i Norton – powstała najbardziej zaufana globalna marka dla ochrony informacji i tożsamości w sieci. Od czasu przejęcia VeriSign Authentication Services firma Symantec rozwinęła działalność w dziedzinie uwierzytelniania, integrując rygorystyczne zabezpieczenia witryn internetowych z technologiami chroniącymi przed złośliwym oprogramowaniem. Jako największy na świecie i najbardziej zaufany dostawca certyfikatów Security Sockets Layer (SSL), firma oferuje kompleksowe rozwiązania do zabezpieczania witryn internetowych.

„Pieczęć zaufania” ma wymierny wpływ na wyniki finansowe witryn internetowych, ich reputację i relacje z klientami

Klienci biznesowi cenią znak Norton Secured Seal, który gwarantuje poczucie bezpieczeństwa użytkownikom witryny i jednocześnie zwiększa jej widoczność. Znak może przyciągnąć nowych klientów, od których zależy sukces witryny. Przekłada się to na większy ruch, większą ilość kliknięć i wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Z internetowych badań konsumentów przeprowadzonych w Stanach Zjednoczonych[1] wynika, że rozpoznawalność znaku Norton Secured Seal jest wysoka. 

Ochrona informacji klientów i podtrzymywanie ich zaufania to podstawa działalności firmy Symantec. Znak Norton Secured Seal zapewnia firmom dodatkową gwarancję, że informacje o ich klientach oraz transakcjach będą chronione na każdym etapie interakcji online.

Norton pomaga konsumentom bezpiecznie korzystać z sieci

Dostępność

Aby zaoferować użytkownikom wizualną reprezentację dwóch najbardziej zaufanych marek w dziedzinie bezpieczeństwa online, Symantec rozpoczął automatyczne zastępowanie znaków VeriSign znakiem Norton™ Secured Seal w witrynach internetowych na całym świecie. Proces ten rozpoczął się 17 kwietnia 2012 r. i zajmie dwa tygodnie. Firmy, które same udostępniają znak VeriSign w swoich witrynach, będą musiały ręcznie zastąpić go znakiem Norton Secured Seal. Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://bit.ly/I7UkrB.

Symantec uwzględnia potrzeby konsumentów i klientów biznesowych związane z informacjami w postaci cyfrowej. Tylko Symantec może zaoferować technologie i innowacje, które chronią najszerszą gamę klientów, od dużych przedsiębiorstw do małych i średnich firm oraz konsumentów.

Od czasu przejęcia VeriSign Authentication firma Symantec rozszerza podstawowy fundament SSL, aby zaoferować najbardziej kompleksowy zbiór produktów zabezpieczających — powiedział Fran Rosch, wiceprezes działu Identity and Authentication, Symantec. — Nasze rozwiązania do zabezpieczania witryn internetowych wzmacniają ochronę danych i informacji w sieci. Znak Norton Secured Seal pomaga firmom wzbudzić poczucie zaufania i pewności siebie w użytkownikach ich witryn internetowych”.

Połączenie marek Symantec i Norton pozwoliły na stworzenie najbardziej zaufanej globalnej marki ochrony informacji i tożsamości w sieci. Norton zawsze dąży do tego, aby pomóc konsumentom w ochronie wszystkich aspektów cyfrowego życia — powiedziała Sally Jenkins, wiceprezes w dziale Consumer Worldwide Marketing, Symantec.  — Znak Norton Secured Seal jest wspierany przez zaufaną markę Norton i pozwala konsumentom przeglądać strony, kupować oraz udzielać się towarzysko w sieci z pełnym przekonaniem, że ich informacje osobiste są bezpieczne”.

 „W miarę, jak zwiększa się ilość dostępnej treści i liczba zagrożeń, klienci coraz częściej szukają potwierdzenia, że witryna internetowa jest autentyczna i bezpieczna — powiedział Christian Christiansen, wiceprezes programu Security Products and Services w IDC. — Aby spełnić to wymaganie klientów, firmy muszą zapewnić klientom gwarancję rzetelności. Norton Secured Seal jest dla konsumentów w Internecie ważnym i rozpoznawalnym znakiem zaufania, za którym stoją rozwiązania uwierzytelniające i zabezpieczające firmy Symantec”.

Norton Secured Seal skutecznie wzbudza zaufanie konsumentów, co potwierdzają duże przedsiębiorstwa, małe i średnie firmy oraz indywidualni biznesmeni. Pierwsi klienci z sektora małych i średnich firm przeprowadzili testy A/B porównujące dwa znaki zaufania i przekonali się, że Norton Secured Seal był faworyzowany i rozpoznawany przez odwiedzających ich witryny.

Norton Secured Seal rzeczywiście zapewnia ten dodatkowy poziom zaufania, którego szukają klienci podczas robienia zakupów w Internecie — powiedział Ryan Hansen, właściciel firmy Timeless Wrought Iron. — To, co zapewnia nam Norton, w tym bezpieczeństwo, SSL i znak zaufania, przynosi naprawdę duże korzyści”.

Symantec to marka, która jest dla mnie synonimem bezpieczeństwa i nowoczesnej technologii — powiedział Grant Szalay, współzałożyciel i dyrektor generalny Payment Systems Group. — Jesteśmy pewni, że znak Norton Secured Seal będzie symbolem zaufania i bezpieczeństwa naszej witryny”.

Multimedia

Zasoby

 

O produktach marki Norton

Norton chroni to, co najważniejsze dla użytkowników, we wszystkich aspektach ich cyfrowego życia. Norton oferuje szereg rozwiązań technologicznych, zapewniających bezpieczeństwo przy korzystaniu z komputera PC i urządzeń mobilnych, a także pomoc techniczną i backup danych online. Polub Norton na Facebooku: http://www.facebook.com/norton.

O firmie Symantec

Firma Symantec jest światowym liderem w zakresie zabezpieczeń, zarządzania systemami pamięci masowych, które pomagają firmom i klientom indywidualnym w bezpieczny sposób zarządzać danymi. Nasze oprogramowanie i usługi chronią przed większą ilością zagrożeń, w większej liczbie punktów, bardziej kompleksowo i efektywnie – niezależnie od miejsca lub sposobu wykorzystywania informacji. Więcej informacji na stronie www.symantec.com.

###

UWAGA DLA WYDAWCÓW: Dodatkowe informacje na temat firmy Symantec Corporation i jej produktów można znaleźć w internetowym centrum prasowym firmy Symantec pod adresem http://www.symantec.com/news

Symantec, logo Symantec i Norton są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Symantec Corporation lub jej spółek zależnych w Stanach Zjednoczonych i innych krajach.  Inne nazwy mogą być znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

Oświadczenia dotyczące przyszłości:  Wszelkie wybiegające w przyszłość informacje o planach dotyczących produktów mają charakter informacji wstępnych, a wszelkie daty wprowadzenia produktów na rynek w przyszłości należy traktować jako niepewne i mogące ulec zmianie.  Wszelkie przyszłe wersje produktów lub planowane modyfikacje ich funkcjonalności lub cech są uzależnione od analiz prowadzanych nieprzerwanie przez firmę Symantec. Mogą one nie zostać wprowadzone na rynek, a informacji na ich temat nie należy traktować, jako zobowiązania ze strony firmy Symantec w tym zakresie. Nie należy też opierać na nich decyzji o zakupie.



[1] Badania konsumentów ze Stanów Zjednoczonych przeprowadzone przez Synovate na zlecenie firmy Symantec. Styczeń 2011 r.